webmistress journal affiliates freebies credits
web information
I Support Privacy Protection

BLOG STARTED: 13/09/08
BLOG ENDED: ??/??/??

current layout: science box
last updated: 15/02/09

hits

hey there!
welcome to my blog
feel free to read around and do leave comments
this blog is best viewed using in
TESTED:
compatible now with Mozilla Firefox & Internet Explorer


a piece of me?
my name is ainul farina
i was born on 10/08/1986
my hometown is arau, perlis, malaysia
i'm currently studying bachelor of education at queensland university of technology, brisbane, australia
i love arts..especially photography!
l'm a cat lover

recent entries
Kisah kesibukan
Harbour Town
Satu hari sebelum Raya..
Aidilfitri di perantauan..
Busy Busy Busy
Little monsters
Kuih raya lagi!!
Biskut Bula
My first iFreelance assignment
Little Malaysia & Wall-E


wishlist
Travel around Australia
Get a Canon 450D DSLR camera
Adopt a cat
Go skiing at New Zealand
Get a second job
Buy a speedlight for my DSLR
Buy a Mazda 3
Learn guitar
Enter a Photography Competition
Marry my boyfriend :)


chatbox

ShoutMix chat widget


my melodies


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com



rewind


Thursday, October 16, 2008
Tentang seseorang.. @ 8:04 AM

Hari ni saya nak cerita pasal seseorang yang amat ISTIMEWA..(^^,). Namanya Mohd Ariff bin Adanan. Sebab apa dia sangat ISTIMEWA??...Sebab saya sangat saaayyyaannggg kat dia ni..hehe. Dia ni coursemate saya..so memang dah lama la kenal (since 2005). Tapi masa tu tak pernah tegur sebab tak tau laa..maybe sebab segan kot..huhu. Pada satu hari di akhir bulan Ramadhan 2006 (berkat ni..hehe), sesuatu telah terjadi dan saya pun mula rapat ngan dia ni. Bagi saya, Ariff ni ada sense of humour yang entertaining..haha. So, tak la bosan kalo cakap ngan dia. Lagi satu, dia ni ramah dan mudah mesra ngan orang. So, saya yang memang pendiam tahap lipan bara ni pun tak la segan sangat..kot. Selalu orang tanya sebab apa kita suka seseorang..seingat saya, saya tak pernah bagi jawapan untuk soklan tu. Mungkin sebenarnya saya kurang pasti. Tapi, bila difikir balik, tak mungkin kita suka seseorang tanpa sebab, kan??

So, sebab apa saya suka Ariff?
1. Physically, saya suka lelaki yang tinggi (sebab dah la saya tak tinggi..huhu, so kenala cari orang tinggi. Barula balance..dan anak2 tak terbantut..haha --> kalau tak paham sila rujuk buku teks Biology Tingkatan 5 Bab 6 mukasurat 85 ataupun buku Campbell mukasurat 374..kihkihkih)
2. Saya juga suka lelaki yang active and sporty..sebab barula cool!hahaha. Ntah la saya pun taktau..tapi saya sangat tak suka lelaki yang lembab dan slomo (slow motion)--> Tak cool langsung!
3. Saya rasa Ariff ni responsible and understanding, decisive..but not too controlling. Strict, but manja, sweet and CUTE..(^^,)
4. ..dan yang paling penting sekali dia adalah seorang yang beriman kepada Allah s.w.t. dan juga anak yang soleh..hehehehe~

Lagi satu, untuk menjawab persoalan orang2 yang selalu bertanya atau frequently asking people (FAP, bukan FAQ)..Yer, jangan risau..kami akan berkahwin secepat mungkin. Sekian, terima kasih. Wassalam..


Saya dan Ariff di Malam Annual Dinner Cohort 4 2007, KL Tower

Labels:




©copyrighted 2009 ainul_lavigne_lavendermaniac

0 comments